Børnekirke

Velkommen i Børnekirke!

I foråret 2024  har vi Børnekirke følgende gange:

Onsdag den 17. april kl. 16.30-18.00 i Emmersbæk Kirke

Onsdag den 22. maj kl. 16.30-18.00 i Emmersbæk Kirke

Onsdag den 19. juni kl. 16.30-18.00 i Emmersbæk Kirke

Tilmeld jer gerne til Bente Nedergaard, tlf. 51 670 673 senest mandag før.

Børnekirke er kirke i børnehøjde.

Børnekirken

Børnekirke er for alle, små og store børn, forældre, bedsteforældre og alle, der har lyst. Men indholdet er målrettet førskolebørn.

Vi begynder med en lille gudstjeneste på ca. 30 minutter, hvor vi vil synge små sange og høre og opleve en fortælling fra bibelen.
Vi sidder på tæpper og stole helt forrest i kirken, så der er plads til både store og små.

Efter gudstjenesten er der aftensmad i salen ved siden af kirkerummet.

Vi slutter, så de små kan nå hjem til sovetid.

Det er gratis at være med, men af hensyn til maden er der tilmelding senest mandag før Børnekirken.

Tilmelding og info til børne- og diakonimedarbejder Bente Nedergaard, tlf. 51 670 673 / mail: benl@km.dk

Vil du gerne modtage invitationer til arrangementer for familier i Hirtshals og Emmersbæk kirker, så tilmeld dig på dette link:
Ja tak til invitationer, klik her

Hold øje med facebook: Hirtshals og Emmersbæk Kirker, hjemmesiden: www.hirtshalssogn.dk og annoncer i Hirtshals - Bindslev Avisen

Har du lyst til lidt Børnekirke online?
Så tjek ind på YouTube og vær med til 10 minutters Børnekirke med Bente og Kirkemusen :-)

Børnekirken