Babysalmesang

Tirsdage kl. 10 i Emmersbæk Kirke
Ring gerne og hør nærmere hos børne og diakonimedarbejder Bente Nedergaard, tlf. 51 670 673

Tilmelding på dette link: https://forms.churchdesk.com/f/rySDyak9f

Nærværet mellem barn og forælder, glæden ved musik og bevægelse, genkendelsen af sange og melodier.

Barnet oplever med alle sanser. Vi vil lytte til musik, synge både kendte og nye sange og salmer, danse og lege, nyde stemningen, roen og nærværet.

Babysalmesang er ofte barnets første møde med kirken, og vi bevæger os rundt og oplever hele kirkerummet. Vi tænder lys i lysgloben og slutter med Fader Vor ved døbefonden.
Det kommer ikke an på, hvordan du synger og nynner, men at du gør det sammen med dit barn. Din stemme og dit nærvær er det bedste for dit barn.

Efter ca. 30 minutters musikalsk samvær er der fælles hygge omkring kaffebordet. Her kan dit barn også spise eller lege, og du har mulighed for at lære andre med små børn at kende.

Babysalmesang er for babyer (fra ca. 2 mdr. til ca. 10 måneder) sammen med mor / far / bedstemor. Man må meget gerne være sammen om denne dejlige stund.

Tilmelding er nødvendig, men man må gerne starte midt i forløbet, så ring endelig og forhør dig.

Babysalmesang

Babysalmesang Babysalmesang Babysalmesang